poniedziałek, 14 września 2020

Srebro w Legnicy


Kolejny medal Mistrzostw Polski ląduje w mojej kolekcji. Tym razem srebrny "mały medal" za zajęcie II miejsca w kwalifikacjach na odległości 90 metrów podczas LXXXIV Mistrzostw Polski Seniorów w łucznictwie, które odbyły się w dniach 11-13 września 2020 r.

Oprócz tego zająłem VI miejsce w konkursie głównym, pokonując po drodze w 1/24 Arkadiusza Gacę (6:0), któremu dziękuję za postawę fair play i przywołanie na linię strzelań z torów treningowych. W 1/16 wygrałem z Kamilem Siczkiem  (6:0), 1/8 Markiem Szafranem (6:2) i przegrałem w ćwierćfinale z Michałem Basiurasem (2:6). Co ciekawe trzy ostatnie pojedynku stoczyłem z kolejnymi zawodnikami złotej drużyny Mistrzostw Polski.

Obok podium. Źródło: http://foto.lca.pl/






Jeśli chodzi o kwalifikacje, to zająłem 10 miejsce z łącznym wynikiem 1241 pkt. Dobre rezultaty zaliczyłem na dystansach 90m - 298 pkt i 50m - 319. Niestety strzelań na 70 i 30 metrów nie zaliczam do udanych, choć ostateczny, łączny rezultat oceniam dość dobrze. 


Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz