czwartek, 29 grudnia 2022

Podsumowanie 2022 - mój mały - 10. jubileusz


W 2022 zakończyłem dziesiąty sezon, w którym biorę udział we współzawodnictwie łuczniczym. W tym czasie miałem przyjemność uczestniczyć we współzawodnictwie niepełnosprawnych na  szczeblu międzynarodowym  i zajmować najwyższe miejsca we współzawodnictwo w tej dyscyplinie na szczeblu krajowym. Zaznaczyłem także obecność w sporcie wyczynowym, zdobywając  powołania do Kady Narodowej w łucznictwie olimpijskim i mistrzowskie klasy sportowe.

Moim "łupem" w 2022 padły cztery złote medale w konkurencji łucznictwa niepełnosprawnych:

  • Indywidualnie na torach otwartych na 70 m
  • Indywidualnie na hali na 18 m
  • W deblu (z Marcinem Molikiem) na torach otwartych
  • W deblu (z Pawłem Witkowskim) na hali
W konkurencji sportu wyczynowego uzyskałem:
  • Mistrzowską klasę sportową, 
  • Powołanie do Kadry Narodowej na 2023 rok
  • Wystrzelanie wyniku w pierwszej dziesiątce w konkurencji 1x70m
  • Wysokie miejsca w kilku zawodach wyczynowych

Szczególne podziękowania składam dla samorządu Miasta Kielce, które w 2022 roku reprezentowałem jako "ambasador kieleckiego sportu". Dało mi to dużą motywację do udziału w zawodach i uzyskiwania jak najlepszych wyników.  Podziękowania składam również władzom Staszowa, oraz dla samorządu województwa świętokrzyskiego, a także Powiatowego Centrum Sportowemu; PGKiM w Staszowie oraz dla ZSiR Start Kielce, na czele z Zarządem i trenerem Ryszardem Olejnikiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz