wtorek, 15 października 2019

W Żywcu obok podium. Dobry koniec sezonu.


Ostatnie ogólnopolskie zawody na torach otwartych sezonu 2019 odbyły się w Żywcu w dniach 4-6 października, gdzie rozegrane zostały dwa turnieje: "I Memoriał Prezesa Zdzisława Kozłowskiego" oraz "XXXII Międzynarodowa Turniej o złota Ciupagę Góralską".


Mimo bardzo nieprzyjemnej pogody, zawody miały mocną obsadę, gdyż były ostatnimi na których można było uzyskać normy wynikowe do Kadry Narodowej. W memoriale zająłem V miejsce, z wynikiem 637 pkt. W ostatniej serii pomyliłem gęsto rozstawione tarcze i strzeliłem 'ósemkę' w tarczę obok mojej.  Wliczając to trafienie strzeliłem na poziomie 645 pkt, co jest jednym z moich lepszych strzelań i dawałoby mi wyższe miejsce w zawodach.
W kolejnym dniu (sobota), kwalifikacje rozegrane zostały w padającym deszczu i niskiej temperaturze. Tego dnia wystrzeliłem 635 pkt, co dawało 5 miejsce w kwalifikacjach. W rundzie eliminacyjnej w 1/8 trafiłem na 12 zawodnika - Piotra Króla, z którym wygrałem 6:0, w 1/4 zmierzyłem się w derbowym pojedynku z Maćkiem Fałdzińskim ze Stelli Kielce, który wygrałem 7:3. Wejście do finałowej czwórki zmusiło mnie do pozostania jeszcze na niedzielę. Niestety tutaj potoczyło się to trochę gorzej. Przegrałem pojedynek o wejście do finału ze Sławomirem Napłoszkiem 2:6, a później o 3 miejsce w Tomaszem Czyżem 5:6, po strzelonym barażu z dogrywką (x:x - 7:9).
W obu turniejach wzięli udział zawodnicy z ogólnopolskiej czołówki łuczniczej, dlatego zajęte 5 i 4 miejsce mogę śmiało zaliczyć do udanych startów w łucznictwie wyczynowym.

Wyniki I Memoriału Prezesa PZŁucz. Zdzisława Kozłowskiego, Żywiec 4.10.2019r.

Łuk klasyczny, senior:
1. Gołąbczak Patryk, KS Boruta Zgierz (324, 330) 654
2. Fałdziński Maciej, KS Stella Kielce, (326, 321) 647
3. Czyż Paweł, CWKS Resovia Rzeszów (320, 322) 642
4. Kulik Dawid, KS Stella Kielce (321, 319) 640
5. Kapusta Ireneusz, Start Kielce (324, 313) 637
6. Bizoń Kacper, LKS Łucznik Żywiec (321,309) 630
7. Napłoszek Sławomir, SŁ Marymont Warszawa (310, 317) 627
8. Mędrzak Mateusz, LKS Łucznik Żywiec (281, 293) 574

Wyniki XXXII Międzynarodowego Turnieju o Złotą Ciupagę Góralską', Żywiec 5-6.10.2019r.

Łuk klasyczny, senior:
1. Napłoszek Sławomir, SŁ Marymont Warszawa
2. Szafran Marek, KS Społem Łódź
3. Czyż Paweł, CWKS Resovia
4. Kapusta Ireneusz, ZSiR Start Kielce
5. Gołąbczak Patryk KS Boruta Zgierz
6. Fałdziński Maciej KS Stella Kielce
7. Banaszak Jakub BKS Bydgoszcz
8. Basiuras Michał KS Społem Łódź

Stella Kielce na I miejscu. W strzelaniach drużynowych, pokonała aktualnych
Mistrzów Polski Społem Łódź (II miejsce). Na III miejscu BKS Bydgoszcz.

Rozpoczynam przygotowania do sezonu, halowego. Czeka mnie remont maty i praca nad przygotowaniem fizycznym do kolejnego sezonu - 2020. Będzie bardzo ciężko i emocjonująco. Będę się zmagał nie tylko z konkurentami i samym sobą, ale również idiotycznymi regulaminami. Spowodowały one, że w 2019 roku nie mogłem  startować w międzynarodowej konkurencji para archery. Mimo późniejszego wygrania i unieważnienia decyzji przez trybunał powołany przez Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski, nie mogę być niczego pewny, do czasu kiedy stanę na linii strzelań Mistrzostw Europy w Olbii, w kwietniu 2020.

Protokoły:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz