poniedziałek, 24 lipca 2017

Finał Pucharu Europy Para Archery Cup Circuit


Nieplanowany start w Czeskim Nowym Mieście nad Metują (14-23.VII), okazał się dla mnie dość szczęśliwy. Dobry wynik z kwalifikacji (624 pkt) umożliwił mi zajęcie w rankingu Pucharu Europy Para Archery indywidualnie II miejsca (I. Sergiej Khutakow – RUS, III. – Maik Szarszewski – GER) oraz III miejsca w mikście wspólnie z Mileną Olszewską (START Gorzów Wlkp.). Na sumę rankingu w Pucharze Europy składały się dwa starty: w Olbii (Włochy) i w Nowym Mieście nad Metują (Czechy).

W samych zawodach, w Czechach, wraz z kolegami z drużyny (Paweł Daleszyński i Piotr Sawicki), po wyrównanym pojedynku z Iranem (4:5*), zajęliśmy II miejsce. W mikście wraz z Mileną Olszewską wystrzelaliśmy miejsce IV, po przegranej z Ukrainą (3:5).



O wyjeździe dowiedziałem się dopiero w przeddzień imprezy. Zawodnik, którego zastąpiłem z przyczyn proceduralnych musiał pozostać w domu, a ja w pośpiechu pakować się do wyjazdu. Dlatego w tym miejscu składam podziękowania za nieplanowany urlop dla mojej Szefowej, a na pierwszym miejscu dla Basi, za cierpliwość, bo wiem, że wym wyjazdem mocno pokrzyżowałem nasze wspólne plany na ten tydzień. Teraz trzeba będzie wszystko nadrobić i kontynuować przygotowania do wrześniowych Mistrzostw Świata w Pekinie. Co jest szczególnie utrudnione, ze względu na perturbacje z miejscem do treningów oraz brakami sprzętowymi, które niestety zaczynają być coraz dotkliwsze.




Linki:

Pełny ranking Para-Archery Cup Circuit 2017 dostępny na stronie:
http://www.archeryeurope.org/index.php/news/693-winners-of-para-archery-cup-circuit-20017

Wyniki Para Archery European Cup - 2nd leg:
http://ianseo.net/Details.php?toId=2308

Video finałów drużynowych oraz dekoracji:
https://www.youtube.com/watch?v=evZNVq_evsI

Video finałów indywidualnych i dekoracja Para Archery European Cup Circuit:
https://www.youtube.com/watch?v=qim91sudIjQ

Artykuł na oficjalne stronie Polskiego Związku Łuczniczego

Artykuł prasowy Echo Dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz