poniedziałek, 11 marca 2024

Obroniłem tytuł Halowego Mistrza Polski!

Po zakończonym pojedynku z Andrzejem Skrajnym, z którym strzelałem w półfinale.

Mój medalowy dorobek Halowych Mistrzostwach Polski wzbogacił się o  Trzy medale  🥇🥇🥈.

Swój występ oceniam nadspodziewanie dobrze, gdyż obowiązki ostatnich tygodni odciągnęły mnie trochę od treningu. Potrafiłem się jednak pozbierać i wystrzelać jeden z najlepszych i stojących na najwyższym poziomie startów. 

Halowe Mistrzostwa Polski Osób z Niepełnosprawnościami, które odbyły się w dniach 8-10 marca 2024 w Jeleśni miały rekordową ilość uczestników, wśród których znaleźli się paralimpijczycy oraz aktualni i byli mistrzowie międzynarodowi. Należy podkreślić także świetną organizację i atmosferę jaka panowała w hali tamtejszej szkoły podstawowej nr 2. 

Patrząc od strony sportowej obroniłem ubiegłoroczny tytuł indywidualny, a także wraz z paralimpijczykiem Łukaszem Ciszkiem wygraliśmy w formacie debli klasycznych oraz wicemistrzostwo Polski w mikście klasycznym wywalczone z Anną Ungier 

Dodam jeszcze, że Anna ponadto dorzuciła tytuł  II wicemistrzyni Polski, podobnie jak Łukasz, który w indywidualnej konkurencji męskiej również zajął III miejsce.

W kategorii łuków W1  złoty medal wywalczył Piotr Pawlik, po pojedynku z odwiecznym konkurentem Piotrem Jacnianckim z Lublina.

🏹 Łącznie mój klub Start Kielce na mistrzostwach zdobył sześć medali 🥇🥇🥇🥈🥉🥉trzy złote, srebrny i dwa brązowe.

Pozostali zawodnicy, podopieczni utytułowanych paralimpijczyków Ryszarda i Małgorzaty Olejników powrócili bez medali.

Linki:

Z trenerem Ryszardem Olejnikiem



Podium w kategorii łuków klasycznych. I miejsce Ireneusz Kapusta, II Wiktor Patyas, III Łukasz Ciszek i Andrzej Skrajny


Ekipa Startu Kielce na Halowych Mistrzostwach Polski w Jeleśni



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz