wtorek, 29 września 2015

Mistrzostwa w odcieniu złota

Podium MP w Dobrczu
Jest! Zdobyłem ZŁOTO na Mistrzostwach Polski w Łucznictwie Osób Niepełnosprawnych.
Zawody odbywały się w dniu 24 września 2015 w Dobrczu. W drodze na podium musiałem zmierzyć się z Piotrem Paluszewskim (6:4), Piotrem Sawickim (6:0) i ostatecznie po thrillerze z Pawłem Daleszyńskim (6:5). Ostatni pojedynek miał bardzo dramatyczny przebieg. Po dwóch setach prowadziłem 4:0 i nagle ... Paweł zaczął strzelać bardzo mocno 29, 28. W decydującym secie przy stanie 4:4, obaj strzeliliśmy po 27 pkt. (Paweł 9,9,9, ja 10,9,8), co doprowadziło do dogrywki. Zdecydowało kilka milimetrów, bowiem obaj strzeliliśmy w dziewiątkę, z tym że moja była o paznokieć bliżej środka.
Gratuluję wszystkim uczestnikom Mistrzostw i dziękuję trenerowi Ryszardowi Olejnikowi i kibicom za wsparcie. Poniżej załączam parę zdjęć zrobionych między strzelaniami.





 Tory łucznicze 

Tory łucznicze

Mirek i Wojtek

Z trenerem Ryśkiem Olejnikiem


Strzelania bloczkowe, na pierwszym planie Wojtek Piotrowski

jw

Podium łuków bloczkowych
Wojtek Piotrowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz