wtorek, 24 marca 2015

Halowe Mistrzostwa Polski ON - Kielce 21-22.III.2015 r.

 W ostatni weekend w Kielcach wystartowałem w Halowych Mistrzostwach Polski Osób Niepełnosprawnych w łucznictwie. Zakończenie sezonu strzelania pod dachem zakończyłem dużym sukcesem, broniąc tytuł Mistrza Polski.
Pierwszy dzień strzelań zakończyłem na I miejscu, zdobywając "okrągłe" 567 punktów. Po pierwszych 30 strzałach miałem zgromadzone 288 pkt., kolejna "30-tka" była nieco gorsza - 279 pkt. Dopisuję więc do mojego "łuczniczego portfolio" dwa rekordy życiowe na hali - 567 pkt. i 288 pkt. 



Co do samych zawodów, to kolejność po kwalifikacjach przedstawiała się następująco:
1. Ireneusz Kapusta - 567 pkt
2. Wiktor Patryas - 556 pkt.
3. Piotr Sawicki - 530 pkt.
4. Daleszyński Paweł - 525 pkt.
5. Kucharczyk Przemysław - 516 pkt.




W eliminacjach dość sprawnie przeszedłem dwa pierwsze pojedynki, wygrywając w nich 6:0 z klubowymi kolegami Andrzejem Baranem i Januszem Kowalczykiem. W półfinale zwyciężyłem z Pawłem Daleszyńskim 6:2. W finałowym dreszczowcu walczyłem z kadrowym kolegą Piotrem Sawickim, ostatecznie wygrywając 6:4.

Ostatecznie podium w kategorii klasyka, nie odbiegło zasadniczo od rozstawienia z  kwalifikacji:
1. Ireneusz Kapusta
2. Wiktor Patryas
3. Piotr Sawicki
3. Daleszyński Paweł 


Jako członek drużyny, wraz z kolegami ze Startu Kielce zdobyliśmy srebrny medal, przegrywając ze znakomitymi tego dnia zawodnikami z Lublina.

Miłym akcentem Mistrzostw byli kibice - Ania i Paweł  oraz niezawodna żona Basia z Kubusiem oraz mój Tato :) Dziękuję.


Fot. Basia Kapusta


Janusz Kowalczyk, Mirek Niedbalski, Krzysztof Grad

Strzelanie z Pawłem Daleszyńskim

Podium bloczkowców

Podium w kategorii Pań

Podium klasyków
Trenerzy

Fot. Paweł Boroń






Więcej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz