wtorek, 2 września 2014

Kije

Plakat promujący zawody w Kijach
W dniach 30-31 sierpnia wystartowałem w Ogólnopolskich Zawodach Łuczniczych Osób Niepełnosprawnych w Kijach. Impreza została zorganizowana przez START Kielce, we współpracy z samorządem gminy Kije.

Z zawodów wróciłem z pucharem za zajęcie I miejsca, na II miejscu znalazł się Wiktor Patyas - START Bielsko-Biała, na III  Marcin Chmielewski - Szansa START Gdańsk, a na IV Józef Kudroń - ULKS Jedlicze.

Po pierwszym dniu zmagań i strzelaniach kwalifikacyjnych byłem na IV miejscu za Wiktorem Patryasem - START Bielsko-Biała, Mateuszem Bucki i Hubertem Soboniem ze STELLI Kielce. Na drugi dzień - w gronie zawodników w kategorii os. niepełnosprawnych strzelaliśmy w systemie "każdy z każdym". Udało mi się wygrać wszystkie pojedynki, ze stratą seta z Marcinem Chmielewskim i Józefem Kudroniem oraz remisowym secie z Leszkiem Słomińskim. W decydującym o zwycięstwie meczu z Wiktorem Patryasem zwyciężyłem stosunkiem 6:0.

Zawody w Kijach zaliczam do najfajniejszych zawodów w których dotychczas uczestniczyłem, ze względu na wyjątkowo sympatyczną atmosferę i integracyjnych charakter. Dotychczas bowiem, to właśnie zawodniczy niepełnosprawni startowali na zawodach pełnosprawnych. Tym razem w naszych zawodach wzięła udział liczna grupa zawodników wyczynowych i młodzieży. Tak organizowane zawody z pewnością przyczynią się do podnoszenia poziomu sportowego osób niepełnosprawnych.

Informacje prasowe:
- #1 http://www.echodnia.eu
- #2 http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140918/SPORTSWIETOKRZYSKIE1301/140918587




Źródło: SIK "Kasztelania" w Kijach


Źródło: SIK "Kasztelania" w Kijach

Źródło: SIK "Kasztelania" w Kijach

Źródło: SIK "Kasztelania" w Kijach

Źródło: SIK "Kasztelania" w Kijach

Źródło: SIK "Kasztelania" w Kijach

Źródło: SIK "Kasztelania" w Kijach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz