środa, 2 lipca 2014

Debiut w Nowem Meste nad Metuji w Czechach


W dniu 24 czerwca po raz pierwszy w życiu założyłem koszulkę reprezentacji Polski!
Występ w swoich pierwszych międzynarodowych zawodach w łucznictwie osób niepełnosprawnych oceniam dość pozytywnie. W kwalifikacjach wystrzeliłem 580 (294,286) punktów, czyli na moim średnim poziomie. Na wyniku zaważyła jedna dużo słabsza seria, w drugiej rundzie strzelania - zaledwie 38 pkt., które musiałem później odrabiać. Wynik usytuował mnie na trudnym - 17 miejscu.
Odbywający się w dniach 23-30.06.2014 turniej w Nowe Mesto nad Metui w Czechach zgromadził rekordową ilość 168 zawodników z 23 krajów. W mojej kategorii startowało 32. łuczników.
W pierwszej rundzie eliminacji, po dogrywce (10:9) pokonałem Łotysza Jonastsa Gintsa, w drugiej 1:7 przegrałem z Bato Tsydendorzhievem - znakomicie dysponowanym zawodnikiem rosyjskim. Rosjanin na tych zawodach pewnie zdobył I miejsce i ustanowił rekord świata na 70m – 338 pkt.
Najlepszy rezultat spośród polskich zawodników uzyskał Piotr Sawicki, który zajął 4 miejsce.
W czasie zawodów przeprowadzona została klasyfikacja medyczna, obligatoryjna dla łuczników startujących w kategorii para-archery. Zakończyła się ona dla mnie pozytywnie - mogę startować w kategorii open łuku klasycznego. Tak więc nic innego tylko trenować i walczyć :)))))))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz