poniedziałek, 17 czerwca 2013

Trzecie miejsce w Dzień Dziecka

Puchar Polski ON w Bytomiu. Żródło: PZSN START Katowice
W Dzień Dziecka stanąłem ponownie na podium ogólnopolskich zawodów łuczniczych, tym razem w Bytomiu.
W bardzo trudnych warunkach atmosferycznych, przy obfitych opadach deszczu i zmiennym wietrze wywalczyłem III miejsce w kategorii łuków klasycznych - ST II rundy Pucharu Polski Osób Niepełnosprawnych. W rundzie kwalifikacyjnej, uzyskałem 437 punktów, lokując się za Mirosławem Niedbalskim (450), Tomaszem Leżańskim (478) i rewelacyjnie strzelającym Wiktorem Patryasem (618). W finałowych pojedynkach zmierzyłem się z klubowym kolegą Andrzejem Baranem (6:0), następnie z Wiktorem Patryasem (0:6). W walce o podium ponownie trafiłem na klubowego kolegę Mirosława Niedbalskiego, z którym wygrałem 7:3. 
W czasie zawodów na szczególną uwagę zasługuje zwycięstwo w kategorii łuczników na wózkach, które odniósł Henryk Kisiel z PZSN "START" Kielce, pokonując notowanego na 8 miejscu na świecie Piotra Sawickiego. Trzecie miejsce zajął  Wojciech Piotrowski.
W kategorii kobiet zwyciężyła (6:6) Milena Olszewska, która wygrała ze świetnie dysponowaną tego dnia Grażyną Wojciechowską. Trzecie miejsce zajęła Alicja Bukańska.
W kategorii łuki bloczkowe zwyciężył  Marek Kantczak przed Krzysztofem Kornatowskim, Adamem Dudką i Pawłem Boguckim.


Protokół z zawodów:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz